News Archive
Start!

Witam
Pragniemy oficjalnie ogłosić, iż obecna edycja NTSW dobiegła końca!
Pracowaliśmy nieustannie przez ostatnie 2 miesiące by uczynić NTSW lepszym.
Skupiliśmy się na poprawie fundamentów rozgrywki, dokładnie zreworkowaliśmy balans
jak i dodaliśmy masę nowych miejsc, misji oraz systemów by umilić grę na serwerze.
Listę najważniejszych zmian jak i zmian pobocznych znajdziecie poniżej.
Nowa edycja NTSW wystaruje w czwartek 22 grudnia około godziny 19:00
lista głównych zmian
Nowy system focus/shielding
System skilli focus oraz shielding został napisany od nowa, skilluje się je teraz poprawnie,
usuneliśmy wszystkie bugi (focus na gaarze etc) oraz dają poprawne atrybuty zarówno w PvM jak i PvP.
10 skilla daje +2.5% protection (1skill=0.25%), focus=ninjutsu, shielding=melee.
Balans przedmiotów
Spędziliśmy długie tygodnie rozważając nad balansem na NTSW, efektem tego jest totalna reedycja itemów.
Doszliśmy do wniosku iż itemy na serwerze były totalnie niezbalansowane i zacierały różnice między
tankami a dpsami. Obecnie wygląda to dużo lepiej w PvP podczas gdy PvM się praktycznie nie zmieniło.
Ponadto poprawiliśmy wiele nieużytecznych przedmiotów (w tym z shopa) oraz zrobiliśmy shop mniej p2w.
Więcej informacji na temat balansu znajdziecie w moim poście na forum, zachęcam do przeczytania.
Dodatkowe misje
Dodaliśmy całą masę pobocznych misji z których można otrzymać atrakcyjne nagrody.
Długo oczekiwane "zbieranie itemów z mobów" jak i ciekawe nieszablonowe zlecenia.
Nowych misji jest około 20 rozsianych po 5 NPC. Polecam zapoznać się z zakładką missions.
Dodatkowo z nowych daily u Medica otrzymujemy specjalne pillsy o nowych, ciekawych właściwościach.
Misje zostały stworzone po to by umilić grę zarówno na low jak i na high lvl, są wymagające lecz ciekawe,
zostały dokładnie zbalansowane tak, by gracz w naturalny sposób zdobywał przedmioty potrzebne do misji.
Zmiany w jutsu
Usuneliśmy chakra explosion, jednak sam quest pozostał (zdobywa się z niego nowe przedmioty).
W puste miejsce po explo wstawiliśmy jutsu na 150, podczas gdy jutsu na niższy poziom (120/130)
jest obecnie na 150. Ponadto na prośbę graczy zmniejszyliśmy combo z 5 do 3 jutsu, tak więc obecne
combo każdej z postaci prezentują jutsu 150/200/300. Wraz z wzrostem levela wzrósł również dmg i chakra.
Jednak wszystko jest tak zrobione by średnia postać na 300 poziomie z użyciem pillsa mogła wykonać combo.
Postacie z mniejszą ilością chakry będą musiały używać jutsu rozważnie czekając na większy poziom lub chakra eq.
Zmieniając endgame jutsu zbalansowaliśmy je do perfekcji. Na stronie został również dodany cooldown na każde jutsu.
NTSW Weekly Event
Zautomatyzowaliśmy nasz niedzielny event, obecnie wszystko dzieje się automatycznie,
niedzielny boss pojawia się o 20:00 w każdą niedziele, a informacja o tegotygodniowym bossie jest na stronie.
Możliwe że w przyszłości stworzymy system głosowania, tak by to gracze decydowali kto będzie bossem.
W pierwszym tygodniu startu nie przewidujemy niedzielnego bossa by wyrównać szansę między graczami.
Poprawa broni dystansowych
W końcu po wielu próbowach udało nam się poprawić rozrzut dmg broni dystansowych.
Wygląda on obecnie tak jak w przypadku melee, tj zamiast 0%-100% jest 50%-87%, criticale 100%.
Poprawiliśmy również wszystkie "bronie specjalne" o które też od dawna pytaliście.
Poprawne obrażenia zadają więc Samehada, Bashosen czy Raiton Shuriken.
Remake buffów / zmiana specjali
W związku z balansem postaci/itemów oraz przywrócenie tankom ich właściwej roli
napisaliśmy wszystkie buffy od nowa tak, by odzwierciedlały one atuty danej profesji.
System buffów jest rozbudowany jak nigdzie indziej. Buffy są unikalne i wyjątkowe
oraz nie można używać ich cały czas co sprawia że gra staje się ciekawsza.
Każdy buff znacznie zwiększa atrybuty postaci, jest to nijako "mały special".
Poprawiliśmy również specjale Obito/Nagato/Minato by nie odstawały one pośród
innych profesji które stricte speciali nie mają oraz by były ciekawsze i dynamiczne.
Oczywiście są to tylko te najważniejsze zmiany.
Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na nową edycję NTSW!
Client jest do pobrania tutaj
Erexo
Posted on: 2017-06-21 15:08:58
Reset
Jutro, tj. 12 czerwca, o godzinie 18:00 nastąpi wyłączenie serwerów oraz zakończenie edycji.
Kończymy pracę nad nową edycją a pełna lista zmian i nowości pojawi się przed jej startem.
Nowa edycja planowana jest na 30 czerwca, do tego czasu oficjalne serwery będą wyłączone.
Pozdrawiam,
Erexo
Posted on: 2017-06-11 13:52:16
Launch!

Witam
Po długim miesiącu ciężkiej pracy nad NTSW, prezentujemy nową edycję!
Głównym i długo wyczekiwanym elementem tej edycji są Speciale.
Dużo uwagi poświęciliśmy aspektowi PvP gry, stworzyliśmy całkiem nowy Warmode,
dokładnie zbalansowaliśmy wszystkie jutsu a te które odstawały zmieniliśmy.
Listę najważniejszych zmian jak i zmian pobocznych znajdziecie poniżej.
Nowa edycja NTSW wystaruje w piątek 7 kwietnia około godziny 19:00
lista głównych zmian
System Speciali
Każda z profesji otrzymała jutsu specjalne, znaczy jutsu które nie zadaje obrażeń, a wpływa na środowisko.
Postacie mają zatem parale, slowy, klatki, niewidzialność od graczy etc. kazdy z systemów został dopracowany
i działa w 100%, dodatkowo dodaliśmy każdemu z efektów odpowiednią ikonę która wyświetla się pod ekwipunkiem.
Jutsu te mają wysoki cooldown oraz wymagają Soula który każdemu regeneruje się z szybkością 1soul/sec.
Odpowiednio użyte mogą całkowicie zmienić rozgrywkę, wprowadzi to rządaną różnorodność postaci oraz
PvP polegające na umiejętnościach aniżeli trzymaniu kilku guzików i bieganiem za przeciwnikiem.
Warmode (bitka)
Usuneliśmy obecny system warmode i zastąpiliśmy go całkowicie nowym, który został dopieszczony zarówno
pod względem technicznym jak i logicznym. Dwie gildie mogą włączyć warmode specialnymi komendami,
wówczas członkowie gildii dostaną przy nicku kunaie (zielone dla sojuszników, czerwone dla wrogów).
Zabicie wroga nie nakłada na nas fraga oraz nie włącza białej czaszki, sojuszników można targetować.
Możemy dowolnie manipulować ilością fragów oraz czasem tak, by obie gildie doszły do konsensusu.
Niezależnie od tego czy woja ma trwać tydzień i pochłonąć 1000 fragów czy jest to mała bitka na godzinę.
Poprawione jutsu, remake Kankuro
Przyjrzeliśmy się dokładnie każdemu z jutsu z osobna, a jest ich ponad 350.
Doprowadziliśmy do perfekcji balans między jutsu, dodatkowo wyświetlając ich dokładny dmg na stronie.
Każde jutsu zostało opisane na stronie co skompletowało informacje o postaciach. Obecnie ze strony
można dowiedzieć się każdego najmniejszego szczegółu dotyczącego postaci która nas interesuje,
od ilości hp/cp na level, poprzez obrażenia oraz typ każdego z jutsu aż po speciale.
Podczas wybierania swojej profesji bardzo prosimy o dokładne zapoznanie się z całą gamą jaką oferuje serwer,
chcemy uniknąć sytuacji w której komuś się jego wybrana profesja nie podoba bądź uważa że jest słaba.
Zreworkowaliśmy również Kankuro który był przedmiotem kontrowersji od kilku edycji.
Obecnie jego lalki nie zastępują zwykłych jutsu, są tylko dodatkami, także nie wpływa to na jego dmg.
Lalki te nie zadają wysokich obrażeń same w sobie (gdyż są tylko dodatkiem), niemniej jednak mają inną rolę.
Część jutsu Kankuro castuje się bezpośrednio na lalce zatem np obszary nie są dookoła niego, tylko jego lalki.
Dodatkowo lalki mają swoje speciale które są dokładnie opisane na stronie, jedne zatruwają, inne tworzą klatki itd.
Naprawienie staminy
Problem który istnieje od bardzo długiego czasu, jednak zawsze był na tyle błachy że nam umykał.
W dobie stawiania po 10 mc i expienia jednej postaci przez cztery osoby co sprawia że postać jest 24/7 online
musieliśmy zastosować środki zapobiegawcze. Stamina już się losowo nie odnawia, regeneruje się za to szybciej.
Podczas bycia offline regenerują się 2 minuty na każdą minutę offline, na trainach jest to stała wartość 1min/min.
By zachęcić osoby które nie mają całego dnia na grę a wchodzą okazjonalnie, zwiększyliśmy happy hours do +25% exp.
QuestLog
Do nieużywanego wcześniej questlogu dodaliśmy masę informacji na temat zadań naszej postaci.
Są to między innymi sagi, questy, taski czy blessy. Można dowiedzieć się wszystkiego w jednym miejscu.
Sagi pokazują naszą aktualną sagę, questy informują krok po kroku co należy zrobić, taski wyświetlają
zaczęte zadania, ich status oraz ilość zabitych a z blessów możemy się dowiedzieć czy mamy kupionego PvP blessa.
Frozen isles
Dodaliśmy nową wyspę na Yuki-Gakure łącznie z samym odświeżeniem samej lokalizacji.
Na wyspie znajdują się respy których brakowało, Ice Monstery, dużo Frost Giantów.
Z czasem planujemy ją rozszerzyć o nowe expowiska dla wysokopoziomowych postaci.
Launcher
By ułatwić wprowadzanie zmian napisaliśmy specjalny Launcher który automatycznie pobiera
oraz aktualizuje rozgrywkę. Jest on mały, prosty w obsłudze (nie ma żadnych guzików) oraz szybki.
Gdy nasz klient jest aktualny launcher sprawdza i włącza go w ciągu 2 sekund a my nie musimy nic klikać.
Pozwoliło nam to zintegrować mapę z klientem, zatem logując się do gry nasza minimapka jest odkryta i aktualna.
Oczywiście są to tylko te najważniejsze zmiany.
Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie na nową edycję NTSW!
Launcher jest do pobrania tutaj
Erexo
Posted on: 2017-03-29 14:31:58