header-border

News Archive


‹ First  < 20 21 22 23 24 >  Last ›

Update


Witam

Z dniem dzisiejszym wprowadziliśmy mały update na nasze serwery.
Jedną z głownych rzeczy jest dodanie bonusowego expa dla graczy poniżej 150 poziomu.
Każda osoba na 1 levelu otrzyma +100% experience, bonus ten będzie sukcesywnie spadać aż do 150 levela.
Kolejną nowością jest przywrócenie systemu raidów, poprawiliśmy każdego z bossów, ich jutsu, życie oraz loot.
Dodaliśmy kilka nowych przedmiotów z bossów oraz całkiem nowego bossa Outcast Shinobi na Kiri-Gakure.
Poza głównymi bossami będą pomniejsze raidy zwykłych mobów w których jest 100% szansy na epic lub legendary.

Lista pomniejszych zmian/poprawek które można na bierząco śledzić w changelogu
-Włascicielem moba jest osoba która zada największy dmg, a nie ostatnia uderzy
-Stamina na trainach regeneruje się bez konieczności xloga, regeneruje również green stamine
-Poprawiono kolory staminy w cliencie
-Poprawiono bug z informacją o niedostatecznym capie przy zakupie pillsów
-Poprawiono bug z wypadaniem pieniędzy po sprzedaniu przedmiotów
-Można zapraszać graczy do gildii którzy są online


Pozdrawiam,
Erexo

Posted on: 2018-06-15 22:53:29


Tests

Witam

Dziś o godzinie 18:00 w ramach testów zostanie włączony serwer Izanami.
Gracze będą mieli okazje przetestować wszystkie nowości oraz wyłapać ewentualne błędy.
Jeżeli nie będzie żadnych przeciwskazań nowy serwer Izanagi wystartuje 7 czerwca.
Premium na okres trwania testów będzie darmowe.

Pozdrawiam,
Erexo

Posted on: 2018-05-31 13:06:16


Seasons


Witam

Niedługo wyłączymy serwery by wprowadzić nowy update oraz zaprezentować nasz nowy system Sezonów
Będą dwa nowe serwery nazwane Izanagi oraz Izanami - (więcej informacji w punkcie Season System)
Wkrótce podamy datę rozpoczęcia nowego sezonu a kiedy to nadejdzie, tydzień wcześniej uruchomimy serwer Izanami
by przetestować wszystkie nowości i wyłapać ewentualne bugi, tak by nowy serwer Izanagi ruszył bez błedów.

lista głównych nowości

Season System

Chcemy ruszać z nowymi edycjami gdyż uczucie rywalizacji z innymi to to co napędza naszych graczy,
odkąd nie ma już bota i poziomy muszą być nabijane ręcznie nie chcemy by gracze tracili trud włożony w postać.
Kompromisem jest system Sezonów, zatem będą dwa identyczne serwery nazwane od mitologicznych japońskich bogów.
Izanagi to serwer sezonowy, a kiedy sezon się kończy gracze będą przeniesieni na niesezonowy serwer, Izanami.
Tym rozwiązaniem gracze nie tracą swoich postaci, jednocześnie mając możliwość gry na nowym serwerze.
Więc obecnie wszyscy gracze z Classic zostaną przeniesieni na serwer Izanami, a niedługo ruszy nowy serwer Izanagi.

Healthbars

Gdy sezon dobiegnie końca, nagrodą dla najlepszych graczy będą specjalne Healthbary:
Golden Healthbar dla 5 graczy z najwyższym poziomem
Iron Healthbar dla najlepszego gracza w danej kategorii skilla
Crystal Healthbar dla 3 graczy z najwyższą liczbą achievement points
Bone Healtbar dla wszystkich graczy którzy osiągneli 150 lvl podczas sezonu
Wszystykie healthbary mają 5 poziomów, za każdym razem gdy dostaniemy dany healthbar, będzie on ulepszony
Healthbary są przypisane do konta, znaczy to że każda postać na danym koncie będzie mogła z nich korzystać
Istnieją również specjalne healthbary które będą przydzielane bezpośrednio przez Kage za wybitne zasługi.

Auto-stack i Auto-loot

Coś na co każdy gracz czekał. Nasz unikalny, wbudowany w client system autoloot.
Gracze premium będą mieli możliwość włączenia autoloot w opcjach clienta w zakładce Game,
wtedy po otworzeniu ciała przedmioty zostaną automatycznie przeniesione i zestackowane w plecaku.
Istnieje również możliwość dodania przedmiotów po nazwie do listy excluded, wtedy pozostaną one w ciele.
To oznacza ze gracze nie muszą się już trudzić z ręcznym stackowaniem i zbieraniem przedmiotów z ciał.

Stone Enchanting

Nowy system enchantingu jest powodem dla którego zrezygnowaliśmy z ulepszania przedmiotów.
Dodaliśmy pięć specjalnych kamieni które ulepszą statystyki niemal każdego przedmiotu.
Każdy przedmiot może być ulepszony przez jedną naturę chakry oraz osiągnąć maksymalnie 3 poziom.
Specjalne statystyki z enchantu to jutsu damage, weapons damage, protection, health and chakra.
Kamienie te można pozyskać z specjalnego rodzaju potworów, Epic lub Legendary.
Każdy potwór w grze ma szansę zespawnić się z purple lub pink skullem.
Potwory te zadają większe obrażenia oraz mają więcej życia, jednak ich exp oraz loot również są zwiększone.
Istnieje 100% szansy że wypadną z nich kamienie. Im mocniejszy przeciwnik, tym większa ilość stone'ów.

Wyspa Kiri-Gakure

Dodaliśmy dużą wyspę pomiędzy kontynentami FACC oraz PACC której głównym miastem jest Kiri-Gakure
By dostać się na wyspę trzeba pomóc pewnemu przewoźnikowi, wyspa jest przeznaczona dla wysokich poziomów.
Na wyspie znajdziemy dwóch nowych przeciwników, Outcast Shinobi oraz Otsutsuki Member.
Klan Otsutsuki mieści się w ogromnym pałacu, co oznacza że znajduje się tam wiele expowisk oraz ukrytych miejsc.
Są oni również mistrzami w manipulacji chakrą, zatem jest ich kilka typów z których każdy różni się technikami.

Top-tier balance

Stwierdziliśmy że loot oraz exp z high-tier mobów był nieco nieprawidłowo zbalansowany.
Nie było większej różnicy pomiędzy Sachiko czy Raiton Masterami, jeżeli chodzi o wartość loota za pojedynczego moba.
Jako że wprowadziliśmy nowy system sezonów, chcieliśmy zwiększyć zdobywane expa na wysokich levelach.
Znerfiliśmy również kilka medium-tier mobów które były zdecydowanie overpowered zarówno w expie jak i loocie.


Wszelkie pomniejsze zmiany można przejrzeć klikając poniżej.
Kliknij by zobaczyć wszystkie zmiany


Już niedługo więcej informacji o starcie NTSW!

Pozdrawiam,
Erexo

Posted on: 2018-05-05 22:42:08


‹ First  < 20 21 22 23 24 >  Last ›