News Archive
6 Edycja

Witam
Zgodnie z zapowiedzią, 6 Edycja serwera NTSW
wystartuje w piątek około godziny 18:00.
W trakcie testów poprawiliśmy oddziaływanie graczy na potwory, ale i również PvP.
Mamy nadzieję, iż obecne przedmioty będą odpowiednio zbalansowane podczas rozgrywki.
Lista aktualizacji
Przedmioty
Główna kwestia tej edycji, solidne osłabienie wszystkich dodatkowych atrybutów jakie serwuje nam ekwipunek.
Naturalnie w parze z obniżeniem dodatkowch statystyk, zmniejszyliśmy również obrażenia zadawane przez przeciwników.
Yellow Flash
Dodaliśmy nowego przeciwnika na serwer Battle, który może ofiarować całkiem ciekawe przedmioty.
Brak Hardkorów
Jako iż serwer hardcore od zawsze świecił pustkami, a tylko brał cenną pamięć oraz łącze,
postanowiliśmy pożegnać ów serwer.
Brak Granic
By zniwelować efekt snowball'a, gdzie najlepszy gracz ma cały resp dla siebie ze względu na bramki poziomowe,
postanowiliśmy usunąć lub znacznie obniżyć większość bramek, by można było za nie wejść drużynowo.
Każde nowo utworzone konto do dnia 23 marca otrzymuje gratisowe 3 dni premium.
Zapraszam i życzę miłej gry na naszym serwerze.
Erexo
Posted on: 2014-03-20 15:03:49
Reset

Witam
Chciałbym ogłosić, iż obecna edycja NTSW dobiega końca.
Zapewne większość uważa, iż nie ma sensu tego ciągnąć przy ~20 graczach online.
Podczas trwania edycji wyciągnąłem odpowiednie wnioski, oraz przez ostatnie
tygodnie skrupulatnie wprowadzałem pomniejsze zmiany, głównie w balansie postaci.
BALANS
Zauważyłem, iż główną przyczyną `nieogarniętego balansu` są przedmioty,
ogromne bonusy w postaci protekcji/dodatkowych obrażeń pozwalało na transfer
tanka w assassina, i na odwrót, co całkowicie niszczyło rozgrywkę.
Zatem postanowiłem dość drastycznie zmniejszyć bonusy ekwipunku
nową, zkorygowaną listę przedmitów można znaleźć w bibliotece.
Naturalnie wraz z obniżeniem dodatkowych atrybutów, zmniejszyliśmy również obrażenia potworów,
zarówno tych do nabijania doświadczenia, jak i sagowych. Zatem nie powinniście odczuć różnicy.
TEST SERVER
Tak sporą zmianę należy solidnie przetestować, by na nadchodzącej edycji balans stał na należytym poziomie.
W związku z tym, chciałbym zapowiedzieć TEST server,
który będzie działał na podobnych zasadach jak na poprzedniej edycji.
Robimy fuzję serwerów, wszystkie postacie będą miały dostęp do test serwera,
brak możliwości zakładania kont/postaci w czasie testow,
zwiększony exp, brak kar za fragi, komenta `/setprof`.
Testy ruszą już w poniedziałek około godziny 15:00,
bardzo bym prosił o dokładne przetestowanie PvP oraz PvE na nowych przedmiotach,
gdyż to w głównej mierze od Was zależy, jak wyjdzie przyszły balans.
Test serwer zakończy karierę w środę, a już w piątek ruszamy z nową edycją NTSW.
Wszelkie inne nowości zostaną opisane w następnych newsach.
RESET
Istotną informacją którą chciałbym tu nadmienić jest fakt całkowitego wyczyszczenia bazy danych.
Pierwszy raz od ponad roku będą czyszczone konta, mam zamiar usprawnić nieco system kont,
oraz wypadałoby nieco oczyścić bazę, co powinno znacznie zmniejszyć lagi.
Erexo
Posted on: 2014-03-16 16:07:43
Battle Up

Witam
Wypuściliśmy dzisiaj kolejny Update serwera Battle, który w zasadzie jest szeregiem mniejszych i większych poprawek.
Przede wszystkim przepraszamy, iż tak poważne zmiany wypłyneły w środku edycji,
jednak pomoże nam to przetestować, i w razie problemów poprawić nowe systemy.
Głównym celem było urozmaicenie gry na wyższych poziomach, przynajmniej w jakimś stopniu zapobiec monotonni,
oraz nieco odświeżyć serwer.
Oto lista zmian które zawitały na serwer wytrwałych wojowników ninja.
Lista aktualizacji
Doświadczony Ninja
Usunęliśmy przyrost doświadczenia bezpośrednio za zabicie gracza, co na wyższych poziomach uskuteczni walkę z "MC".
Urozmaici to rozgrywkę, oraz rywalizację o najlepsze wyniki.
Anty-MC ciąg dalszy
Zaktualizowano niedawno wprowadzony system 'Anty-MC'.
Obecnie działa również dla postaci 100lvl+, jednak chroni nas 5 sekund po śmierci,
co w większości przypadków jest niezauważalne.
New Raid System
W związku ze skargami graczy na temat częstotliwości oraz czasu pojawiania się raidów, postanowiłem coś z tym zrobić.
Obecnie raidy są zupełnie losowe, jednak im silniejszy raid, tym rzadziej występuje, (samurai/bijuu/madara/obito).
Również dużo częściej możemy natrafić na raid w porach dziennych (14-21), niż w nocy.
Odświeżenie Bijuu
W związku z usunięciem doświadczenia za graczy, postanowiłem usprawnić doświadczenie zdobywane na raidach.
Obecnie dostajemy dużo więcej doświadczenia (niezależnie od lvl), jednak nie wypadają już tokeny.
Odświeżone zostały również łupy. Poprawiono, dodano lub usunięto kilkanaście przedmiotów.
Spokojny Raid
W niektórych pomieszczeniach gdzie znajdują się boss dodano strefy Non-Pvp.
OP Sumire
Osłabiono przedmioty odpowiedzialne za protekcję, były zbyt potężne w porównaniu do ofensywnych odpowiedników.
Erexo
Posted on: 2014-02-27 19:33:20